Aftale og pris

VI SÆTTER PRIS PÅ HVER EN BRANCHE

Ingen brancher er ens, og kopieringsvaner, brug af materiale og mængde er forskellige.
Derfor vil prisen på en kopiaftale variere og relatere sig til den branche, man arbejder i.

I nogle brancher er virksomhederne meget teksttunge, og i deres arbejde gør de omfattende brug af andres udgivne materiale.
I andre brancher kopierer man ikke i så stort omfang og anvender materiale til administrativt brug.

Der er også brancher, hvor virksomhederne har et særligt stort behov for brug af materiale, og derfor har disse virksomheder også dækket deres behov gennem andre aftaler og abonnementer, hvor de får adgang til fagrelevant materiale, foruden en aftale med os. Vores prissætning tager selvfølgelig hensyn til disse andre aftaler.

JERES REGNESTYKKE

Priserne på vores aftaler bygger på resultater af en række undersøgelser i forskellige brancher i samarbejde med både brancheorganisationer og virksomheder.

Prisen for en aftale beregnes pr. medarbejder pr. år. Hvert år bliver vores kunder derfor bedt om at indberette antal medarbejdere til os, hvorefter de faktureres.

Priserne pr. 1. januar 2018 for en virksomhed med et gennemsnitligt kopieringsforbrug er
64,26 kr. pr. medarbejder.

Prisen reguleres årligt med lønindeks for 3. kvartal året før.

Man betaler ikke for produktions-, rengørings- og kantinepersonale, men for kontormedarbejdere og administrative medarbejdere.


VI TILBYDER OGSÅ BRANCHESPECIFIKKE PRISER

I menuen til venstre står anført en række forskellige brancher, som vi tilbyder branchespecifikke priser på baggrund af undersøgelser af forbrug. Vi kan også lave en undersøgelse af forbruget hos jer og herefter udregne prisen på baggrund af netop jeres forbrug.

Kontakt os på tlf. 35 44 14 94 / brugafmateriale@copydan.dk for at høre nærmere om prisen på en aftale.

Se et eks. på en standardaftale til virksomheder nedenfor.

Standardaftale, private virksomheder